Livrare si plată
Metode de livrare și plată
În conformitate cu valorile sale, BUSHMAN se angajează să recicleze materialele de ambalaj și utilizează ambalaje care nu sunt din materiale noi atunci când ambalează îmbrăcămintea și accesoriile. Așa că, dacă tricoul sau jacheta dvs. nu au ajuns într-o pungă de plastic complet lucioasă, credeți-ne, noi am ajutat natura. Ambalajul reutilizabil este curat și nu compromite calitatea mărfurilor livrate.
Dacă faceți o achiziție de cel puțin 400 RON, vă vom livra totul gratuit acasă.
GLS
Bunurile vor fi livrate în termen de trei zile lucrătoare de la expediere.
Puteți plăti în avans prin transfer bancar, prin card de credit, prin PayPal sau în numerar la colectare. Taxa de transport pentru toate tipurile de plată este de 24 RON.
Raportarea stării expedierii prin email și SMS, cu posibilitatea de a schimba metoda de livrare.
Dacă doriți să returnați bunurile achiziționate prin GLS, vă rugăm să le trimiteți la: Bushman, s.r.o., Městečko 75, 257 22 Čerčany, Republica Cehă.
Packeta (Cargus, FAN Courier)
Bunurile vor fi livrate în termen de patru zile lucrătoare de la expediere.
Puteți plăti în avans prin transfer bancar, card de credit, PayPal sau ramburs la livrare numai la ridicarea bunurilor. Prețul de livrare la punctul de preluare Packeta pentru toate metodele de plată este de 17,5 RON. Prețul de livrare la adresa dumneavoastră pentru toate metodele de plată este de 24 RON.
Raportarea stării expedierii prin email si SMS, cu posibilitatea de a schimba metoda de livrare.
Returnarea mărfurilor către Packeta este ușoară. Pur și simplu împachetați mărfurile și trimiteți-le la următoarea adresă:
Packeta Romania s.r.l.
93387289
Strada Virginia Nr. 4
077096, Dragomirești-Deal, Ilfov, CTPark A1 Km13
Vă rugăm să menționați in mod exact adresa de mai sus, inclusiv codul de pe a doua linie, în caz contrar coletul nu ne va fi livrat.
PRIMIREA TRANSPORTULUI
Reclamații pentru avarii mecanice: prin semnarea avizului de livrare, clientul este de acord să accepte mărfurile și confirmă că le-a primit nedeteriorate mecanic. În caz de deteriorare a ambalajului, vă recomandăm să nu acceptați expedierea, să depuneți o reclamație în termen de 24 de ore sau să contactați Serviciul Clienți la:
contact@bushman.ro