Reclamații / Plângeri– BUSHMAN

Reclamații / Plângeri

CUM SĂ INIȚIAȚI O RECLAMAȚIE SAU SĂ DEPUNEȚI O PLÂNGERE

  1. Completați formularul de reclamație (pe care l-ați primit în pachet, sau îl puteți descărca aici: formular de reclamație pdf).

În formularul de reclamație, menționați:

Detaliile produsului revendicat (cod, nume, culoare, mărime) - veti găsi toate aceste informații pe chitanța sau pe factură;

Descrierea defectului sau motivul pentru reclamație;

Numărul facturii sau al chitanței;

Adresa și numărul dvs. de telefon.

  1. Trimiteți bunurile care fac obiectul revendicării împreună cu formularul completat și o copie a facturii la:

Bushman, Městečko 75, 257 22 Čerčany, Republica Cehă sau duceți-l la oricare dintre magazinele noastre.

Reclamație / Procedura de reclamații

Această procedură de reclamație reglementează reclamațiile privind bunurile achiziționate de consumatori în magazinul online Bushman.cz și a fost pregătită în conformitate cu Legea nr. 89/2012 Coll., din Codul Civil, astfel cum a fost modificată, și Legea și Legea nr. 634/1992 Coll., privind protecția consumatorilor, astfel cum a fost modificat.

  1. Dreptul cumpărătorului de a declara bunurile ca fiind defecte

În cazul în care există un defect la orice marfă achiziționată, cumpărătorul are dreptul de a depune o relamație despre acest defect, vânzătorului, care este compania: Bushman s.r.o., IČ: 25618601, la Městečko 75, 257 22 Čerčany, Republica Cehă

și există aceeași întindere a drepturilor și obligațiilor față de cumpărător a partenerilor de franciză care operează marca „BUSHMAN”:

Ing. Zdeněk Filip, IČ: 633 68 935, la sediul social: Jiráskova 251/51, PSČ 602 00 Brno – město, Cehia

pentru vânzări din magazinele BUSHMAN Brno-Vaňkovka, -Královo Pole, -Futurum și magazinul BUSHMAN Šantovka, Olomouc;

si de asemenea

ASCORIA, IČ: 2542261, cu sediul la Hlavenec 140, PSČ:294 74, Republica Cehă pentru vânzări de la BUSHMAN Prague-Zličín.

Cumpărătorul trebuie să depună o plângere fără întârzieri nejustificate, după ce a identificat defectul în timp util și cu suficientă atenție, trimițând-o la adresa magazinului de internet: www.bushman.cz: Bushman s.r.o., Městečko 75, 257 22 Čerčany, Republica Cehă.

Bunurile reclamate sunt depuse de către cumpărător curățate corespunzător astfel încât principiile generale de igienă să nu împiedice acceptarea lor de către vânzător, împreună cu dovada cumpărării de la vânzător. Este recomandabil să trimiteți mărfurile într-un pachet adecvat pentru transport, deoarece vânzătorul nu este răspunzător pentru eventualele daune mecanice care s-ar putea produce înainte de primirea returului mărfii.

În mod particular, bunurile vândute la preț redus nu pot fi revendicate pentru un defect pentru care s-a convenit reducerea de preț și nici pentru uzura bunurilor cauzată de utilizarea lor normală.

Vânzătorul trebuie să asigure gestionarea corectă a reclamațiilor.

Reclamațiile, inclusiv eliminarea defectelor, trebuie tratate:

- fără întarzieri nejustificate, nu mai târziu de 30 de zile de la data reclamației, ziua reclamației fiind ziua in care vânzătorul primește de la cumpărător bunul revendicat și un formular de reclamație completat corespunzător

- sau eventual într-o perioadă mai lungă, pe care vânzătorul o convine în scris cu cumpărătorul

  1. Defecte ale produsului

Un defect al mărfii nu poate fi considerat ca “defect in perioada de garanție” dacă este generat de utilizarea necorespunzătoare, intervenția incorectă, dacă cumpărătorul a provocat el însuși defectul, sau atunci când defectul a fost cauzat de un eveniment extern care nu a fost cauzat de vânzător, și in special datorita:

 - unei combinații nepotrivite de materiale purtate împreună care dăunează bunurilor

- "colorare"

- deteriorării mecanice a mărfurilor prin: tăiere, rupere, supraperiere locala

- orice interferență cu mărfurile

- deteriorarea mărfurilor prin substanțe chimice

- nerespectarea simbolurilor de îngrijire de pe eticheta internă a mărfurilor (vezi „Îngrijirea mărfurilor BUSHMAN”)

  1. Termenul limită pentru depunerea unei reclamații

Cumpărătorul are dreptul de a-și exercita dreptul de a reclama un defect în termen de 24 de luni de la primirea bunurilor de la vânzător. Perioada de exercitare a drepturilor de reclamație din vicii ale mărfurilor (sau perioada de garanție), este menționată în descrierea fiecărui produs în parte. Achiziționarea mărfurilor este probată de către cumpărător cu dovada achiziției de la vânzător, care servește ca și card de garanție.

Perioada de garanție nu trebuie confundată cu durata de viață a mărfurilor (adică perioada în care mărfurile pot rezista, datorită proprietăților lor, scopului dat și diferențelor de intensitate a utilizării lor) conform utilizării și îngrijirii lor in mod corect. .

In cazul în care bunurile defecte sunt înlocuite cu altele noi, perioada de garanție continuă până la trecerea a 2 ani de la incheierea contractului de cumparare.

  1. Protocolul pentru reclamații privind mărfurile

Vânzătorul va accepta bunurile reclamate pentru garanție împreună cu formularul de reclamație completat corespunzător, care este disponibil pentru descărcare, la:

formular de reclamație (pdf).

  1. Tratarea reclamațiilor

Vânzătorul va decide asupra reclamației fără întârziere nejustificată, dar nu mai târziu de trei zile lucrătoare, termen care nu include timpul necesar pentru o evaluare profesională a defectului. Decizia dacă defectul este remediabil sau iremediabil aparține numai vânzătorului. Producătorul va lua în considerare orice reclamație contestată.

  1. a) defecte remediabile - sunt cele a căror înlăturare nu afectează aspectul bunurilor, funcția și calitatea acestora, și a căror reparație poate fi efectuată în termenul stabilit pentru soluționarea reclamației, a se vedea. 1.
  1. b) defecte ireparabile - sunt cele care împiedică folosirea corespunzătoare a bunurilor, sau nu pot fi reparate complet.

După decizia privind reclamația, vânzătorul va emite cumpărătorului prin e-mail o confirmare (raport de reclamație) cu privire la momentul în care a fost depusă reclamația, care este conținutul reclamației, ce metodă de tratare solicită cumpărătorul și confirmarea reclamației, data și modul de tratare a reclamației, inclusiv confirmarea eventualelor reparații și durata acestora, sau după caz justificarea respingerii reclamației.

După soluționarea plângerii, în funcție de natura defectului reclamat, fie bunurile reparate sunt returnate, fie sunt trimise bunuri noi, in integralitate sau pațial (dacă defectul se referă doar la o parte a mărfurilor), fie se oferă o reducere rezonabilă din prețul de achiziție sau prețul de achiziție este rambursat integral pentru bunurile revendicate.

În cazul unei reclamații justificate, cumpărătorul are dreptul la rambursarea taxelor poștale în cuantumul costurilor necesare pentru livrarea în siguranță (este necesar să se facă dovada acestui transport). În cazul unei reclamații nejustificate, cumpărătorul nu are dreptul la rambursarea costurilor asociate soluționării reclamației.

  1. Rezolvarea reclamațiilor
  1. a) Defecte remediabile vezi. 5a)

- sunt de obicei reparate in mod gratuit

- dacă acest lucru poate fi considerat rezonabil, datorită naturii defectului, și dacă bunurile nu au fost incă folosite, cumpărătorul poate solicita livrarea de bunuri noi fără defecte; în cazul în care nu este posibilă livrarea de bunuri noi fără defecte, cumpărătorul are dreptul de a se retrage din contractul de cumpărare.

- în cazul în care cumpărătorul nu solicită nici repararea bunurilor, nici livrarea de bunuri noi fără defecte, și nici nu se retrage din contractul de cumpărare, acesta poate solicita o reducere de preț rezonabilă.

  1. b) defecte ireparabile vezi 5b)

- se poate solicita livrarea de bunuri noi fără defecte

- este posibilă retragerea din contractul de cumpărare

- în cazul în care cumpărătorul nu solicită livrarea de bunuri noi fără defecte, și nici nu se retrage din contractul de cumpărare, acesta poate cere o reducere rezonabilă de preț.

  1. c) în cazul defecțiunilor remediabile, vezi 5a) care încă apar la bunurile reparate după două reparații anterioare consecutive sau după cel puțin trei defecte remediabile care apar simultan, vezi 5a)

- cumpărătorul poate solicita livrarea de bunuri noi fara defecte – sau se poate retrage din contractul de cumpărare

- în cazul în care cumpărătorul nu solicită livrarea de bunuri noi fără defecte și nici nu se retrage din contractul de cumpărare, acesta poate solicita o reducere rezonabilă de preț.

  1. d) bunurile reclamate ca defecte vor fi returnate cumpărătorului în cazul respingerii reclamației.
  1. e) în cazul oricărui dezacord cu opinia exprimată în reclamație, cumpărătorul poate contacta un expert (www.justice.cz) sau prin ADR – soluționarea extrajudiciară a litigiilor de consum – la www.adr.coi. cz

În cazul în care orice defecte ale mărfurilor se referă doar la o parte a mărfurilor, cumpărătorul poate solicita numai înlocuirea acelei părți.

În cazul retragerii din contractul de cumpărare, vânzătorul returnează cumpărătorului toate fondurile, inclusiv costurile suportate de cumpărător pentru livrarea mărfurilor, dar numai în suma corespunzătoare celei mai economice metode de livrare.

  1. Alte aspecte legate de reclamații

Cadourile care sunt oferite complet gratuit nu pot fi supuse niciunui drept de reclamație.

Orice pachet pentru care motivul expedierii sale către vânzător nu este evident, va fi returnat expeditorului, dacă lotul conține toate datele necesare returnării acestuia.

Prezentele Reguli de reclamație se aplică numai contractelor cu consumatorii și obligațiilor care decurg din acestea în sensul prevederilor secțiunii 1810 din Codul civil. Pentru contractele cu non- consumatorii, reglementarile legale generale se aplică la exercitarea drepturilor care decurg din executarea defectuoasă (garanție).

Această procedură de reclamații este disponibilă cumpărătorului înainte de a cumpăra bunurile, la cerere. Toate celelalte drepturi ale cumpărătorului, care sunt legate de cumpărarea articolului (mărfurilor), nu sunt afectate.

COŞ (0)

Coșul este gol.